fredag 13 januari 2012

Nytt År, ny månad :)

Så var det Nytt År och varje gång jag är här inne så tänker jag....

Att NU skall jag börja blogga varje dag...... men så blir det inte alls, fast jag vill..
Jag vill så gärna skriva här i min blogg och dela med mig, men så rinner tiden iväg och dygnet har bara 24timmar.

Idag är det fredagen den 13:e... läskigt, men jag har haft en underbar dag hitintills :)

Jag har haft besök av mina föräldrar på snabbfika <3
Städat ut Julen har jag också gjort :)

Det känns väldigt skönt att få ordning på allt..... igen....:)

Har fotograferat en hel del.......... framkallat en del bilder..... utveckling....

Imorgon skall jag åka iväg till Norrköping på kurs över helgen :))
Åker tåg dit och sover på hotell en natt.... ljuvligt.... önskade jag hade tagit med kameran.... men jag har lyckats tappat bort en metallring... sådant som inte får hända.... men så har det skett och jag kan alltså nu inte ta några bilder....

det är väl en mening med det också :)
Jag skall måla och njuta i helgen.


Önskar Er Alla en Underbar Helg 

Visar en av mina alster.. jag fotograferat... Vill visa fotografierna för andra.. vill sälja bilder med budskap...
Tiden får utvisa vad livet är till för....
Livets vatten!






Glitter Graphics

2 kommentarer: