lördag 21 januari 2012

Kursen förra helgen

Förra helgen så var jag till Norrköping :)


Jag hade vunnit en kurs över 2 dagar. Jag blev så väl omhändertagen av kursledaren Elisabet. Isaksen tillsammans med hennes sambo Damien 
Elisabet's företag Englas Friskvård i Norrköping som höll i kursen.

På lördagskvällen så fick jag en rundvandring av Elisabet o Damien... Det underbara vackra Norrköping!!!!

Jag är så otroligt Tacksam för kursdeltagarna som var så snälla och rar.. Ja goa på alla sätt och vis 
Otroligt Tacksam för Elisabet och Damien också för deras fantastiska generösa sätt 


Ja, vad gjorde jag då på kursen...?
Ja jag målade en Årstavla.....
Målade i samarbete med Änglarna och deras budskap... det som kom fram på pappret jag målade på.
Här kom känslan fram och tanken fick inte styra vad som skulle målas utan jag målade och visste inte riktigt vad jag målade och vad för färger jag valde.... det lät jag Änglarna få bestämma vad det skulle komma fram på pappret.

Jag kände mig ringrostig... jag hade inte målat på dryga 20år så det tog tid innan jag kom loss i mitt kreativa skapande!

Jag är så glad över att jag fick den möjligheten att få uppleva en sådan helg!!!







Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar