onsdag 16 november 2011

Jag finns....

Jag finns här men kanske inte alltid syns :)

Jag har utvecklat mig i mig själv och det är så mkt som händer i mitt liv...
dock inte bokstavligt så.. men det händer saker fast man inte gör så mkt personligen <3<3<3

Mina tankar utvecklas mer och mer och jag är så positiv och lycklig just nu att det inte finns ord att beskriva min glädje... ja nästan som känslan av att vara champagne... gott, vackert, bländande och bubblande :D

Jag finner fokus i mitt liv och min väg som jag skall vandra på blir allt starkare och starkare vilket förstärker mig som person <3 Det känns mera avkopplande och jag liksom följer med mera likt vågor följer sin ström till stranden..... så följer jag min ström i mig och min väg och det känns så underbart när det bara ÄR så.... man behöver inte leta efter förklaringar eller lösningar på något sätt och inte finns det massa frågor som tidigare heller vilket gör det Absolut allting till det bästa.

1 kommentar:

  1. Jag är såå glad för din skull, min goa, rara vän! Du finns i mina tankar varje dag!
    KRAMAR <3<3<3

    SvaraRadera