torsdag 24 november 2011

Advent stundar och jag är långt ifrån klar :D

Ja.. var gör det om hundra år.. :D:D
Advent är ju på söndag, solen skiner idag och det är 10 grader varmt ute :)
Allt frodas och det knoppas med denna värme <3

Så jag borde städa, göra advents fint, men jag är långt ifrån klar!
Jag anpassar mig till min kropp, till det jag mår bra av och gör det jag känner för.. för att kunna njuta av stunden när solen lyser på mig och när blåsten fladdrar till i mitt hår :)

Jag njuter av braskaminens värme inomhus och djuren runt omkring oss. Hälsan är viktigare än städningen, även om det blir väldigt vackert med adventsfint... men det är inte allt här på jorden.

Jag njuter och är så glad och det räcker för mig.



1 kommentar:

  1. Man MÅSTE ju inte städa för att hänga upp julstjärnor och ställa ljusstakar i fönstren. Det har inte jag gjort och tänker inte heller göra :-) Du har så rätt så; hälsan går före. Kram på dig vännen! ♥

    SvaraRadera