tisdag 8 november 2011

Jag är Medial, Telepatisk och har Sanndrömmar!

Inatt så fick jag budskapet i min dröm så stark att jag vaknade. 


Drömmen/ Budskapet var:


Jag kunde se, höra och känna hur Skalven kom på Moder Jord,
även Se,Höra och Känna hur människor *ramlade* ner i skalven och
deras blick av fruktan, lukten av skräck och en stor förtvivlan. 
Moder Jord- Vår Jord gav mig budskapet att detta var skapat av oss människor 
som *hon* Vår Jord blev tvungen att genomföra och att *hon* inte alls ville detta. 


Det fanns en sådan stor Sorg, Förtvivlan och stor Sårbarhet över Moder Jord. 


Detta Budskap gör mig så ledsen att 
De som kan och Vill skänka en Stärkande Tanke till Vår Jord och Ge Kärlek.. 


Gör det ♥♥♥ 


Vi som ger Healing- Skicka detta idag till Vår Jord för att stärka Moder Jord ♥♥♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar