tisdag 3 maj 2011

Länge sedan sist :)

Hej mina kära bloggvänner <3 <3 <3

Jag håller på att *tror* på att kanske kunna få starta eget företag med sådant som mina kropp klarar av :) Men ännu är inte sista ordet sagt eftersom jag skall imorgon prata med Försäkringskassan, facket och min läkare ( lite läskigt är det). Jag vill och hoppas att det skall bli bra och att dom vill hjälpa mig, men samtidigt så är jag supernervös för att dom skall golva mig och tala om för mig hur dålig jag är och att jag inget klarar av, sådant som jag absolut inte vill höra!!!

så därför har jag haft fullt upp med mig själv och det är svårt och skriva om sådant när inget är klart:) Det blir ju lättare när allt är klappat och klart och man vet att man kan köra på :)

Jag har bokat upp mig på Starta Eget Företag- Dag i Stockholm och i Uppsala så det blir 3tillfällen som jag under maj månad skall ta in och läsa på ;) Det gäller ju att vara vaken när man skall lära sig nytt;)

Samtidigt så måste jag fullfölja mina "övningar" så jag får ett godkännande från min instruktör och kan därefter få jobba ordentligt som egen sedan.

Så för stunden så håller jag kontakt med några snälla vänner som håller på att skaffa fram *kunder* som kan tänkas komma till mig och jag får *öva* så jag får mitt godkännande.

Jag skall starta hemcirkel, ha mediala sittningar x antal till i oktober och sedan ha 10st Inre Resor med vardera Emotionella samt Fysiska så det blir totalt 20st Resor som jag skall göra till mina kunder, för att få kunna sedan göra detta i godkännande.

I början måste jag frilansa för någon lokal finns inte för stunden utan jag får ta det som det kommer, även om jag hade önskat mig en lokal, så kostar sådant pengar............... väldigt mycket pengar, det jag inte har för stunden.

Så därför så är jag nu tyst på bloggen för att det är så mycket som skall fixas :)
Jag har redan fixat en hemsida som jag skall justera för mina ändamål och med detta när allt är klart skall jag gå ut ofenntligt med den *OM* försäkringskassan tillåter mig att få göra detta, för då vinner dom ju på detta för något jag klarar av och då får dom in pengar i skatt och jag blir mindre och mindre sjukskriven, så allt blir till det bättre.

Jag håller tummarna nu för morgondagen :)

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna att det går igenom med försäkringskassan och att du isf orkar med detta :-)

    *en lyckospark från mej*
    KRAM

    SvaraRadera
  2. Hoppas att allt flyter på bra vännen!! Kramar

    SvaraRadera