fredag 2 mars 2012

Trevlig Helg!!!


Först av allt vill jag önska Er Alla en Härlig Helg med mycket solsken på Er 

Som Ni ser till vänster så har jag även en annan sida på FB-Facebook där jag tar ett Änglakort och får till mig budskap från Änglarna 

Ju mer jag utvecklar mig inom det andliga och då mest om Änglarna och dess budskap så får jag mera tillbaka!!! Helt otroligt!


Jag målar med Änglarna och dom sänder ner budskap och jag har ingen aning om vad jag skall måla... ganska fascinerande och jag som tidigare målat sällan och ordentligt där man skall se vad det föreställer... men nu är det si och så med detta 

Jag utvecklar min Healing inom olika områden!
Jag har nu gått Atlantean Healing Master och därmed så kan jag ge denna Healing på distans samt tillsammans med personen.

Jag har tidigare gått Reiki 1 och skall nu förkovra mig inom detta också.

Jag har ju sedan tidigare gått Mediumskap, en kurs hos en person och en annan kurs hos en annan person... allt för att jag skall utveckla mig och se bredare på allt.

Det handlar ju om att hjälpa människor och se helheten hos människan.





Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Så skönt att höra att du har funnit din plats här i livet.

    Många kramar

    SvaraRadera
  2. Önskar dig detsamma - en riktigt solig och härlig helg. Må gott Monachos

    SvaraRadera