onsdag 14 mars 2012

Mina målningar


Jag har tidigare målat både i Akrylfärg, Oljemålningar samt även nu i Akvarellfärger.
Jag målade på tidigt -80talet men la sedan av med detta och har hållit upp målandet fram till nu i januari då jag vann en kurs på Engla Friskvård med kursledaren Elisabet.Isaksen så fantastisk <3
Efter denna kurshelg så blev jag på nytt förälskad i målningen igen, eftersom denna målning är inte förut bestämd av vad jag skall måla. Det är det här som är det roliga....... att måla och få själv se vad som finns på pappret efteråt :))

Så här kommer mina målningar som jag nu har gjort från januari 2012 fram till nu mars 2012 .... än så länge men fler målningar kommer.....

Tanken är att få visa upp mina målningar och drömmen vore att få sälja mina alster!!!!



Ibland kommer ord flödandes på bilderna, ibland bara några ord <3













Så... det var lite av mina målningar som jag en gång kanske får sälja till någon :))
Jag verkligen älskar att få måla och kommer att fortsätta att måla mera <3 <3

















Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar