onsdag 14 mars 2012

En del fotografier som jag har tagit

Här kommer en del fotografier som jag har tagit!!!

Utöver min målning så har jag fått upp ögonen för att fotografera och det har blivit roligare och roligare.
Jag har fått några fotografier såld, vilket gör mig oerhört Tacksam och glad!!

Jag har fått en enorm respons när jag visat mina fotografier för människor, för att folket tycker om det jag fotograferar samt att det är unikt, vilket gör mig varm i hjärtat!! <3 <3 <3

Jag hoppas även att fler människor skall få upp ögonen för mina fotografier och hoppas att fler vill köpa mina fotografier ;)

Jag vill visa upp det jag fotograferar för fler och fler människor <3
Jag vill dela min glädje med andra!

Så här kommer en del av mina fotografier .....


Hoppas Ni har njutit av stunden som jag har gjort med fotografierna <3






















Glitter Graphics

1 kommentar:

  1. Vad glad jag blir att du börjat fota igen..Helt enkelt underbara...

    SvaraRadera