måndag 12 mars 2012

Ny vecka och ny dag :)


Hejsan Allihopa!

Jag har målat mera och tagit upp min fotografering igen, efter att den låg på is ett tag då jag tappade sugen.
Behöver nu köpa ett eller flera målarblock för att kunna fortsätta måla som jag önskar :)

Jag har tagit en hel del nya bilder som jag skall lägga in här förhoppningsvis snart, men bilderna behöver minskas ner i storlek och det tar lite tid att göra.

Idag och i morgonen och några dagar framöver så kommer solen att lysa och värmen kommer att höjas och det är underbart!!!

Jag är ute väldigt mycket när det är fina dagar......
Njuter av fågelns sång så härlig musik den fyller runt omkring mig....<3

Ser hur isen byts ut och gräset som är gult och gammalt sedan i höstas börjar komma fram i solen.

Då när det är sådant underbart väder vill jag inte sitta inne när jag kan vara ute och njuta....

Så vi ses snart igen....



Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Kan det vårens intågande som ger dej energi?Härligt att höra.Får man se några alster så småningom,kanske?Ha en under dag och vecka.
    kram från en vårtrött

    SvaraRadera
  2. Härligt med solens ljus :-)
    Jag blir också glad av sol och fågelkvitter. Men lite blåsigt o kallt än, iaf inne i stan där jag nu tillbringar mina arbetsdagar :-)
    Njut av våren Tina
    Kram

    SvaraRadera