måndag 27 februari 2012

Helgen som har varit :))

Vilken underbar helg det har varit.
Jag kan knappt sätta ord på mina känslor... så magnifik och häftig har helgen varit.

Jag har varit på kurs i helgen Atlantean Healing Masterclass kurs med Birkan.Tore och Eleonor. Magnusson- Eleonor Production som anordnar kurserna.

Nu är jag *färdig* i Atlantean Healing... fast färdig utbildad blir man aldrig... och jag skulle kunna gå hur många kurser som helst. Det ger mig massor av lycka, glädje och massor med energier till mig.

Att få umgås med likasinnade människor, prata, känna, utföra, fråga och prova på...

Jag får så många goda vänner runt omkring mig och det ger mig glädje 

Jag har fått utföra och prova själv med Kristallhealing, samt Soul retrieval- Själ återhämtning....
Massor med godsaker har jag fått till mig och lärt mig. Ljuvligt!!!

Suger på helgens härligheter fortfarande!

Önskar Er en fin dag och fortsättning på denna vecka. Hoppas jag kan skriva lite mera... kanske varje dag.. men så har jag sagt förut också....

Men just nu stillar jag mig och njuter av det jag upplevt i helgen, samt min man fyller år idag 

till min älskade man!!!



Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar