lördag 17 december 2011

När jag inte är här på bloggen så Fotograferar jag!

När jag inte skriver här så fotograferar jag mestadel :)
Jag ÄLSKAR att fotografera och fånga NUET! Jag får Budskap till mig när och vad jag skall fotografera och fånga på bild för att förmedla till ER därute!

Tanken är tänkt framöver att sälja mina fotografi bilder som jag tagit med mina budskap jag fått:)

Här är några axplock på bilder jag har tagit och man får INTE ta dessa bilder från denna sida!!!
Mina bilder har jag tagit själv och vill behålla dom tills den dagen någon är intresserad av att köpa fotografierna, så det är INTE TILLÅTET att ta mina bilder på nätet!

En regnig dag, jag o hundarna var ute i skogen
Frosten hade kommit och fångade mig, även om det var liten del ;)
Vattendroppar kan även dom vara vackra!

En träd Allé fångade mig!
Budskapen kommer till mig och som tur är 
så har jag Alltid kameran med mig vart jag än går :)
Vacker bild tycker jag med solen som ligger på en novemberdag!

Skulle Du vara intresserad av mina fotografier så hör av Dig!







Glitter Graphics

1 kommentar:

  1. Vilken läcker frostbild! har tänkt länge nu att jag ska ta frostbilder, för jag har knappt några alls. Men hittills har frosten smält av solen när jag väl kommit ut, snopet. Men det kommer säkert dagar för det.Våren är ju inte direkt i antågande precis.:-)
    Fortsätt ha det så mysigt bakom kameralinsen. Vi har det tillsammans även om det är många mil mellan! :-))

    SvaraRadera