torsdag 8 december 2011

Gisses.....

Så tiden går fort......


Snart stundar 3:e advent här... på söndag 

Här har det varit upp och ner.... min känslor har svallat.... men nu tror jag att jag är på rätt köl igen 

Det är tufft när man tappar greppet och vill vara kvar i det glada och goa sinnesstämningen......

Jag mår så otroligt bra av den goa härliga sinnestämningen... det liksom pushar mig framåt och peppar mig

Jag blev jätteglad idag och jag hade fått av en vän Julkort med Gott Nytt År på också! tänk att hon tänkte på mig.. den goa härliga människan!!!!
Tänk att så lite kan göra så mycket....

Tittar på etiketter som man kan klistra på saker...
Framkallat bilder som är förstorade... en del var riktigt bra... andra var mindre bra... man lär så länge man lever...


Skulle gärna vilja börja måla på nytt igen, men det finns andra saker före det som jag skall göra först..... en sak i taget....



Sköt om Er nu och på återseende mina vänner

1 kommentar:

  1. Var det kanske samma vän som skickade dej ett julkort förra året? ;))
    Det är du väl värd!
    Kramar!

    SvaraRadera