fredag 16 december 2011

Jag ÄR.....

Jag har vid flertal gånger fått höra av andra och även läst till mig om att jag ÄR ett Indigobarn.
Jag har läst och läst om detta, men inte tagit till mig detta ordentligt.

Har väl tänkt.. och sedan glömt att detta är JAG eller att det berör mig... så jag har helt enkelt slagit ifrån mig detta, fast jag redan första gången visste att det var jag.. Solklart jag!!!!

Så idag när jag läste tidningen NÄRA och fann en artikel "Lär känna ett Indigobarn" och jag lusläste allt där och fann att nog var det 98% rätt på mig allt.

Sedan efter jag läst detta så kände jag mig ensam i hela världen.........
Det for tusen frågor runt i huvudet på mig..... som jag så klart vill ha en förklaring på och jag vill veta allt hur jag skall kunna gå vidare i detta i min utveckling ...

Jag vill inte hamna hos någon och få bokstavskombination för att inte läkarna är pålästa om Indigobarn!
Låter hemskt att få en diagnos med läkemedel, när det kanske rör sig om någon som Indigobarn hos människor.

Ännu en pusselbit föll på plats hos mig :)

ADHD- Attention Dialed to Higher Dimension ( " Medvetande inställt på en högre dimension" )
Man kan Goggla på Indigobarn eller Indigovuxna för att finna mer information om detta ämne


Kännetecken

Många Indigobarn är clairvoyanta och alla är de starkt intuitiva. Eftersom deras kollektiva livsuppgift är att höja medvetandet och integriteten på jorden kan de lukta sig till falskhet och oärlighet på långt håll. De vet när man ljuger för dem eller försöker manipulerar dem. De flesta Indigos föddes mellan 1975 och 1995 men de finns vuxna som idag är mellan 45-65 år med dessa energier och karaktäristika. De flesta barn idag har mer eller mindre Indigoenergier och väldigt många har en balandning av Indigo- och Kristallenergier.

Ett Indigobarn kan ha följande egenskaper:
  • Individualister
  • Stark utstrålning
  • Uppvisar ledaregenskaper
  • Risktagare
  • Egensinnig
  • Blir lätt uttråkad
  • Blir frustrerade när de tvingas utföra monotona uppgifter
  • Otålig
  • Har svårt att vänta på sin tur
  • Har svårt med disciplin och att bli tillrättavisad
  • Tycker inte om att följa order och instruktioner
  • Vill alltid veta VARFÖR, speciellt när de blir ombedda att göra något
  • Pendlar mellan låg självkänsla och grandiositet
  • Oftast verbalt begåvad
  • Kreativ med intresse för musik, konst eller annat kreativt skapande
  • Starkt intuitiv, ibland även synsk och medial
  • Vid sjukdom har de ofta diffusa symptom och kan därför vara svåra att diagnostisera
  • Känsliga för kemikalier och konstgjorda tillsatser i maten
  • Får lätt kontakt med djur
  • Benägenhet för missbruk (alkohol, droger, socker, drama, sex mm)
  • Har varit eller är deprimerad och kanske haft självmordstankar
  • Har ofta svårigheter med insomnandet och/eller svårt att somna om då de vaknar mitt i natten
  • Har fått antydningar från omgivningen eller t o m diagnostiserats med ADHD/ADD
  • Söker efter och har behov av djupa varaktiga relationer till vänner
  • Har en stark känsla att deras liv har ett bestämt syfte och/eller en djup önskan om att hjälpa mänskligheten
  • Dagdrömmare och visionärer




Jag läste på denna sidan också..........


Beskriver Indigobarn som kreativa, självständiga,  otroligt observant och medveten,
dom har ofta penetrerande ögon och kan se rakt igenom en person och menar då inte den fysiska kroppen, kan se det andra inte kan se och missar ingenting
ur drag ur sidan: http://www.omtanke.se/texter/indigobarn.php

Annan sida om Kristallbarn och Indigobarn: http://www.indigobarn.se/33392401




Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar