torsdag 16 juni 2011

Kalas :))

Så var vi igår på kalas, eller vad man nu kallar detta för de som fyller över 50+ sträcket och mer där till :))
Först till svärmor som tyvärr inte kunde följa med oss, men det gick bra ändå.

Vi gick i en park där våra gamla minnen flög upp ;) <3<3 Där vi hade vandrat i parken och då var träden små som häckar och detta var för 25år sedan. Gisses vad tiden går fort ibland :))

Vad vore livet utan minnen???? För mig vore livet väldigt trist utan mina kära minnen :))



2 kommentarer:

  1. Tack så jätte mycket för ditt besök hos mig :)

    Vi är många som saknar Eva!! Hon var en enastående kvinna som alltid hade ett gott ord att säga om alla.

    Angående mina havtorn så gör jag nog inget speciellt med dem annat än vattnar MASSOR. De älskar vatten och sol. Solen kan jag inte påverka så mkt men vatten får de nästan i överskott :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Skulle även tillägga att jag oxå har fibro och älskar änglar :)

    SvaraRadera