onsdag 8 februari 2012

Nu förstår jag....

Nu förstår jag varför mina känslor var så deppiga igår......

En utrensning från själen strax innan det blev fullmåne igår kväll.
Det kändes väldigt skönt att få ur sig det som fanns inom mig och det kändes ännu bättre efteråt, likt när man fastar för att få bort sina gifter ur sin fysiska kropp, så är det skönt att få bort gifter och gammalt negativt som ligger i den själsliga kroppen.

Natten som var så sov jag först väldigt gott, medan efternatten blev det sämre med sömn...........
Då visste jag inte att det skulle vara fullmåne....

Jag frågade min man imorse om det hade eller var Fullmåne nu........
Han visste inte och jag berättade varför min fråga kom upp och jag förklarade också....

För jag visste innerst inne i min kropp genom mina signaler, men inte medvetet i tankens värld.

Känns underbart skönt idag......

Återkommer senare......




Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar