onsdag 17 augusti 2011

Försöker mig på..

Så börjar jag så smått, att försöka mig på att blogga lite om min vardag, hur livet ser ut just nu.
Orken är urusel, muskelmassan är klart försämrad, uthålligheten har nästan kollapsat och energin är så låg att när jag är ifrån datorn mår jag bättre...... låter inte klokt....... jag som älskar datorn, bloggarna, FB och så mkt mera!!

Jag älskar att fotografera.... jag älskar att vara i mitt växthus!!!

Bilderna som jag tar skall fixas om till mindre bilder och sådant tar tid och energi är också tid, samt att mina fötter och ben svullnar så på mig om jag sitter för länge vid datorn, så det får bli liksom i omgångar jag sitter här vid datorn :)

Men vilja är det inget fel på, jag vill alldeles för mkt :) :)
Återkommer snart igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar