onsdag 6 juli 2011

Det blir lite mindre bloggande just nu....

Jag skulle vilja sätta ut så mycket bilder på det jag har fotograferat i min trädgård och min första slanggurka har jag redan skördat :))

Jag har köpt 3 nya rosor också i mera lila,cerise... rosa/röd hållet till :)

Jag håller också på med arbetsförmågebedömnings utredning och det är jättekul, känner stimulansen, träffa människor som jag älskar att träffa :))

Men min ork tryter och då får jag ransonera ( låter som på krigets tid- ransonera).
Men jag har bara en viss mängd energi/ork och med detta skall jag klara dagen med och då blir det ute i trädgården där jag trivs att vara och njuta.

Jag verkligen älskar min trädgård <3<3<3
Höra fåglarna sjunger, rosorna som doftar så gott, solen som skiner och värmer min kropp och ingen som stressar mig, utan jag får ta allt som det kommer och som min kropp mår.

Men bilderna finns kvar i datorn så dom kan jag visa senare i höst, när arbetsförmågebedömningen är klar och sommaren och trädgården börjar ta sin vila inför hösten, ja då kan jag visa dessa bilder ;))

Idag är en skitdag :( Mera ont, mera vila, måste ta igen mig..... även om jag vill något helt annat!!!

Önskar Alla en Skön Helg och Sommar och jag hoppas kunna komma in med några inlägg lite nu och då när andan faller på, men det blir klart bättre till hösten!!!

KRAM på ER alla mina vänner!!!!

 Lavendelblomman


2 kommentarer:

  1. "DU är fri"
    "DU är Kraftfull"
    "DU är god"
    "DU är kärlek"
    "DU är värdefull"
    "DU har en mening"
    Kramar i massor från mig min vän <3

    SvaraRadera
  2. ÅÅÅhhhhh...kraaam till dig med, vad längesedan vi sågs..jag får nog ta och lägga in dig i min lista!!! skönt att se att det går bra på af, jag har 5 dagar kvar som sjukskriven sen är jag utförsäkrad och får se vad som händer härefter...

    vi ses Tina/caja

    SvaraRadera