måndag 7 mars 2011

Nu finns jag med på FB :))

Jag har nu även lagt upp denna blogg på Facebook och även på något som heter Networkedblogs som hjälper till att sprida vidare att bloggen finns!!

Jättekul och även för dom jag gör reklam till också :))

Jag har gjort färdigt mina Psykometriläxor, nu återstår det bara att läsa bok :))

Tittar runt på kurser för att utveckla mig vidare inom detta med Mediumskap, Healing och så mycket mera inom denna världen :))
Detta är mitt nyfunna intresse som säkert legat långt ner i ryggsäcken förut, eftersdom jag redan som barnsben kände av detta med att kommunicera med djur och människor och känna av tid och rum innan det hände.

Det känns betydligt bättre för var dag som går :))

Underbara Tomas di Leva med en superbra låt Välkommen hem!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar