torsdag 31 mars 2011

Helgen och nästa vecka :)

Längtar så efter att helgen skall komma som blir i morgon då jag åker tillbaka till samma ställe som den 18-20 mars <3 <3 <3

Det blir mera utveckling inåt i min kropp och att lära mig ta vara på mitt liv!
Veckan efter detta så går temat i Hälsa och Coachning för att vidarutveckla mig.

Det låter säkert jobbigt, men det är precis tvärtom, lugnt och harmoniskt utan all stress i världen!!
Jag njuter till fullo kan jag säga och laddar mina batterier.

Med denna bild vill jag önska mina kära bloggläsare en Skön Helg!!
Med denna bild vill jag också säga att även om en planta håller på att dö så finns det ändå liv i den och så är det för mig just nu ;)
Jag trodde mitt liv var slut och att det fanns ingenting mera
men så har nu livet tagit en ny form och som denna bilden säger så gror mitt liv för fullt nu och växer sig allt starkare och större och jag ÄLSKAR detta just nu!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar