fredag 4 mars 2011

Kämpar på............

Jobbar vidare med mina läxor och övningar i psykometrin, men för stunden har det tagit emot av andra omständerheter i mitt liv.

Jag måste börja ta tag i dessa på nytt, läxorna alltså.

Pengar så jag skulle ha fått tillbaka och som skulle vara lagt på andra kurser eller på cirklar, har ännu inte kommit mig tillhanda och därmed blir det att dra in sådant man vill gå på som kurser och cirklar, för man måste rätta mun efter matsäcken.

Supertråkigt när det oense vid återbetalning, så mycket energi som går åt och så mkt oförståelse. Den ena lovar si och att det är lugnt och den andra lovar så och skall snabba på och det händer ingenting och där står man mitt emellan och hamnar i klorna på båda.

Så himla tråkigt att det skall behöva bli så här i denna värld vi lever i.

Nej, mera meditation för min egen del och stärka mig själv!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar