torsdag 31 mars 2011

Mycket händer :)

Det händer så mycket i mig och runt mig att jag knappt hinner med ;))

Först så var jag på kurs i min utveckling 18-20 mars och det betydde så himla mycket att jag vaknade på söndagen samma dag när jag skulle åka hem, med en känsla av att vara 30 yngre i kroppens inre.

Eftersom jag har fibromyalgi så finns smärtan kvar liksom glömskan och tröttheten, men jag kände mig på den söndagen 20 mars helt annorlunda som om jag var i tonåren. Det går liksom inte att förklara, utan det var något jag kände och jag hade dessutom ätit endast vegetarisk kost med ägg och mjölk som tillåtelse som kallas för lakto ovo på deras språk :)

Så efter detta äter jag inte kött eller fisk längre och om det är det som gör att jag mår bättre invärtes vet jag inte.

Eftersom jag nu har blivit uppsagd av min arbetsgivare så går tankarna till nya jobb för framtiden och hur det skall fungera med min kropp i längden och vilken typ av jobb det kan tänkas bli.

Tankarna går runt runt, men med glädje och spänning :))

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar