måndag 21 februari 2011

Går utbildning i Medium :)

Så nu har jag äntligen kommit till skott och börjat min utbildning i Medium! Härligt tycker jag och få träffa likasinnade människor!!!

Kursen består av 4 helger där man träffas först på fredagen och samlar sig och äter tillsammans, sedan så får man sin sängplats, ja kanske det första man får när man kommer dit:) Därefter är det lördag och söndag med olika tränings uppgifter och där vi får lära oss mera.

Nu har jag gått min första helg och har hemläxor som är Psykometri (paranormala) vilket betyder att man kan läsa av någons personliga sak och man vet inte vem det är som äger saken. I vårt fall så har vi fått detta i ett kuvert som vi inte får öppna och vi skall bara hålla i kuvertet och känna av den personliga ägarens energi. Utifrån energin får vi till oss lukter, smaker, bilder, känslor och detta utifrån detta kuvertet. Först så var jag väldigt skeptisk till detta och trodde inte ett ögonblick på att detta var möjligt att man kunde göra något sådant dylikt.

Jag hade aldrig gjort sådant förut, men så gick det bra ibland och ibland mindre bra.
Vi tränade också massor med Inuitionsövningar, Meditationsövningar och mycket mera så får en att samla sig i sig själv, vilket är toppen för mig :)

Man tar bara det lugnt fast man gör massor ändå *hmmmm*

Sedan bar det av hemåt på söndagen och nu har jag gjort ett antal läxor i kuvertform men jag har några kvar att göra och därefter läsa en bok innan slutet av mars, så nu gäller det att ligga i:))

Tusen Kramar till Er alla<3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar