onsdag 15 december 2010

Det tar tid......

att läsa och förstå dess innebörd om allt som har med att Finna sitt inre lugn!
Det är en svår balansgång som gör att man trillar lite här och där, men sakta men säkert kommer man upp på benen och få stilla sig.

Jag mediterar varje dag, morgon och kväll, men det är lättast på morgonen efter frukosten. Det får mig att må så himla bra och får mig att finna den inre ro som jag oftast tappar under dagen, men eftersom jag har påmint mig själv varje morgon hur det kändes så kan jag komma tillbaka till denna rofyllda tillvaro.

För mig handlar min vardag och allt osm hör därtill att fånga lugnet och inte rusa på som jag gjort tidigare.

Jag jobbar med mig själv väldigt mkt för just att fånga detta lugn och jag blir så väldigt lättstörd av små saker och som gör att jag tappar balansen och så är man i full fart igen utanpå kroppen eller/och inombords.

Jag fick några änglabokmärken samt en liten ängel när jag fyllde år<3

Jag älskar änglar i alla dess former, de ger mig lugn.

Lite tråkigt att säga att jag måste göra blogg upphåll, men jag måste detta för att få bukt med mig själv och alla mina bloggvänner har jag kvar i mitt hjärta och hoppas att Ni finns kvar när jg återvänder till mitt bloggande.

Vill med detta önska Er alla där ute en God Jul och Gott Nytt År och hopp om en bättre 2011!

2 kommentarer:

  1. Klart att jag finns kvar! hoppas att du fått mitt julkort! Och GRATTIS så här i efterskott!
    Ha det bra och var rädd om dej!
    KRAM <3

    SvaraRadera
  2. Tittar in och önskar dej Gott Nytt År!

    Kramis

    SvaraRadera