tisdag 22 februari 2011

Tänk att man skall.........................

Igår ringde jag till mina föräldrar och frågade om jag kunde få en födelsedags present redan nu, jag fyller i december.

Mamma blev lite förvånad och frågade vad det rörde sig om.

Så klart rör sig allt om det jag utvecklas med *fniss* i mina kurser, så jag bad om att få en massage bänk :))
Nu vill inte jag ha en superdyr bänk utan en lagom transportabel och jag skall inte jobba som healer i en lokal utan i dags läget skall jag bara ta mina nära och kära för att öva och få in allt och dessutom hjälpa dom och må bättre.

Det är allt trots bättre med en massagebänk en att hänga över en säng och man själv har ont i kroppen.

Så jag önskar Er alla En ny start på dagen och God Morgon mina vänner <3<3<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar