måndag 21 februari 2011

En utbildning till *fniss*

Så har jag också hunnit gå en utbildning till och det är första delen av fyra i Reiki healing kurs!

Jag har nu fått mitt första diplom i Reiki Grundkurs och jag är mäkta stolt över detta, skall Ni tro ;))

Jag älskade verkligen även denna kursen och jag bara njöt till fullo <3<3<3

Så nu så provar jag på att heala mina nära och kära för att få in tekniken och vad man skall ha händerna placerade, så att allt man lärt sig går in i ryggmärgen. Även denna kurs var i harmoni och utan stress eller massor att göra, utan vi tog det väldigt lugnt och man fick så mycket positiv energi och glädje av att *bara* sitta stilla och njuta till sig själv!!!

Helande händer!! Underbart!!

2 kommentarer:

  1. Men vad roligt ! :-))
    Lycka till med allt
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Är så glad att du tyckte om kursen hos mig :)
    Du kommer att bli en bra Reiki master när du är klar!
    Vi ses
    Kram Cecilia

    SvaraRadera