onsdag 23 maj 2012

In kvickt och ut igen

Kikar in lite snabbt här i denna blogg :)

Har inte tid för stunden nu att sitta och skriva i min blogg, även om jag skulle vilja och borde skriva en hel del som händer, men jag känner mer för att sätta mina fingrar i jorden och låta tankarna och själen få ro med blommor och trädgård.

Går inte ofta in heller på FB, då jag för stunden tycker att tiden vid datorn slukar för mkt av min tid och jag vill hellre vara ute och njuta av det goda vädret och allt som har med detta att göra.

Så jag återkommer om några veckor igen :)
En rönn sumak vill jag ha, önskar mig så en sådan :)
Ormhassel är också något jag önskar mig ;)
Detta var någon väldigt vacker buske/ trädliknande som jag också önskar mig!
Och en sådan underbar juvel vill jag absolut ha i min trädgård!!!
Dock vet jag inte om det är körsbärsträd eller....
Men otroligt vackra rosa blommor är det!!!

Undra varför man inte fyller år på sommaren eller våren, då skulle jag ha önskat mig dessa...
Vintertid är svårt med att önska något som inte finns på handelsträdgårdarna och som inte går att gräva ner heller.

Nä, nu blir det ut igen och njuta av dagen, utan telefon och endast fågelkvitter med jorden runt fingrarna
och doften av de olika blommorna jag har ;)



Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Oj så mycket vackra foton!
    Man njuter, och du gör rätt i att skippa datatid nu i dessa underbara dagar.
    Lycka till bland jord och plantor :-D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Så gulligt av Dig :)
      Det värmer i hjärtat må du tro!

      Ja, jag skall strax ut och plantera om, eller rättare sagt omskola vissa plantor och hoppas att andra plantor får flytta snart till min svägerska och hennes dotter ;)

      Ja jag älskar att vara ute i jorden och bland plantorna <3<3 Det är kärlek och lycka för mig <3<3<3

      Radera