tisdag 24 maj 2011

Planteringsbord?!!!

Jag skulle vilja ha ett fint planteringsbord som jag kan ha utomhus vid växthuset :)
Men det finns antingen pyttesmå att köpa för en rimlig penning eller väldigt fina planteringsbord/bänkar för hutlösa priser.

Jag har sett på andra bloggar hur det kan finnas andra vägar att gå, hembygge ;)) Men nu så är det så att något hembygge blir det inte för min del, tyvärr, så Ni som är så otroligt händiga med idéer..........

Hur fick Ni till Era bord/bänkar med hyllor under och framför Er? Köpte Ni Ert eller hur fixade Ni till Ert bord/bänk?

Tacksam för all hjälp jag kan få:)

1 kommentar:

  1. Fick helt nyligen ett planteringsbord. Vi kom på att vi hade fyra bordsben som låg uppe på vinden, och det stod en bordskiva i uteförrådet. Ska klä skivan med en vaxduk också.

    SvaraRadera