torsdag 24 mars 2011

Det händer massor här :))))

Jag har blivit uppsagd från mitt jobb/arbetsgivare nu med papper och påskrift, p.g.a att min kropp inte längre klarar av sådana arbeten.

Var till läkaren här om dagen och vi har kommit fram till att vi skall ha ett möte med Försäkringskassan, för att se hur vi kan gå vidare i detta med att söka jobb.

Jag har trappat ner medicinera från maxdos till ingenting och från blodtrycket på cirka 150/100 tidigare så har jag nu 120/70 i genomsnitt :)) Det är glädjande!!!

Jag har sedan helgen slutat att äta kött, fisk och skaldjur så jag äter vegetarisk och ägg, mjölkprodukter samt ost och min kropp känns som 30år yngre även om jag har ont i kroppen av smärta från Fibromyalgin så är det ändå invärtes en så stor förändring att jag är häpen!!

Sedan utvecklar jag mig mera nu inom det Mediala utvecklingen och inom Healing delen, vilket gör mig också till det bättre. Jag jobbar inte eller på något sätt angående detta utan som en slags rehabilitering till mig själv för att må bättre och få lugn och ro.

Jag älskar detta verkligen att *bara* få koppla av, ta det lugnt och ro mig själv!
Jag åker hemifrån och bara ägnar åt mig själv vilket jag inte har gjort sedan jag bodde själv och det är också cirka 30år sedan, så mycket händer i mig, runt mig och runt i min omgivning. Helt underbart och jag känner sådan glädje och lycka i detta med så mycket positiv energi som jag så väl behöver.

1 kommentar:

  1. Så bra det låter!
    Skickar dej en stor kram!/Paula

    SvaraRadera