fredag 25 februari 2011

Ännu en nyfunnen butik med det stora Extra!!!!

För Dig som har vägarna förbi Tierp eller bor där omkring så vill jag bara upplysa att det finns ännu en butik med det stora B!!! Här skulle jag kunna stanna länge, så vackert, fridfullt och härliga nallar av det gamla slaget, Lasse Åbergs kollektion fanns också med här!!!!

Gisses vilken butik!!!
Ser så vackert!!!

Mina vackra älskade änglar!! Tyvärr köpte jag ingen denna gång, men absolut blir det någon gång!!!

Lasse Åbergs kollektion som också finns i butiken <3<3<3

Vilket vackert skåp och glasen skall vi inte tala om. En ren fröjd för ögat att se sig om i butiken!

Jag lovar att Ni blir varmt välkomna av personalen samt av butiksägaren Madeleine!!

Så mycket fina saker att köpa att det var nästan så man dreglade för det var ögongodis!!!

Så gå in och kika i butiken själva och se vad som finns!
Ring till butiken på o293-666 90
eller besök
Butikens öppettider: 10-18 må-fre, 10-14 lördagar

Tierp, Sweden, 815 38

Om:

Inredningsbutik i centrala Tierp.
Butiken har allt från möbler till små vackra ting till hemmet!
Varmt välkomna in till oss.
Madde & Jonas


Från mig säger jag bara, Ni har missat något m Ni inte har besökt denna butik ;))
Guld värd!

Kram från mig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar