måndag 11 oktober 2010

Jag har fått en.............. Yippie!!!

Jag har fått min första Award av Fibroskånskan 

och jag känner mig väldigt hedrad!!! Tusen Tack!!

Jag ska dela med mej av 7 saker om mej själv, och sen skicka vidare.

1.  Mina sjukdomar....Fibromyalgi, PCO-S och kanske ännu en diagnos till hos mig

2. Läser gärna memoarböcker, om hur människor klarat sig genom olika händelser, men läser inte fullt så ofta.

3. Lär mig trädgårdslivet med växthus, har haft tummen mitt i handen, så det är väldigt mkt att lära;)

4. Jag gillar människor, serviceyrken, men behöver verkligen få vara själv för att komma ner i varv

5. Älskar mina bloggvänner från denna bloggen och som har ungerfär likasinnade intressen

6. Gillar Shabby Chic-stilen, med gammalt, rosor, vitt och grönt i färgerna, Älskar England och deras livsstil, har nog bott där tidigare.

7. Jag har aldrig haft en riktig bästis i hela mitt liv. Har alltid fått vara min egen bästis.

Jag skickar vidare till : Nu såg jag att Fibroskånskan skickat vidare till dom jag också har som vänner, men självklart så dom jag har som vänner är denna Awarden riktad mot, men förstår tillfullo att Ni kan bara skriva en gång om detta :))
 
Många kramar till Er alla där ute!!!
 
Om jag får lägga till en nr: 8 om mig själv så är jag en sökare om att finna det eller känna det onaturliga som Tarot, Indiantolkningar av världen och Kontakt med "andra sidan"
 
 
 

2 kommentarer:

  1. Hej vännen! Ja, våra listor är ju väldigt lika, och nr. 7 är ju exakt lika! Men nu har vi ju varandra! <3 Kram!

    SvaraRadera