onsdag 31 oktober 2012

Wow, 3år går fort ibland :)

En av mina underbara vänner som jag följt på hennes blogg då hon startade upp sin blogg och jag startde upp min blogg på blogg.se.......................... det var för 3år sedan.

Tiden har runnit iväg och bloggande har ökat och minskat i styrkan beroende på vad jag har gjort i mitt liv.
Jag har bytt bloggar från olika domäner som blogg.se, blogspot.com och så var det någon annan också som jag bloggade på, men inte kommer ihåg.

Jag har haft blogg låst för andra som har läst min blogg ,likt bako en gardin för att vilja veta vad jag gör men inte vill ge sig till känna. Sedan bloggade jag öppet och därefter låste jag blogg igen.

Ibland funderar jag på att låsa min blogg, men jag lyckas inte med det lägre då jag vill få ut det jag skriver, så min blogg kommer att förbli så här, fast det finns det som läser min blogg bakom gardinen och inte vill ge sig till känna, men jag bryr mig inte om detta längre då allt har en mening, att det finns säkert något gott jag ändå kan ge dessa människor som läser men inte skriver någon kommentar och gott är väl det, att få sprida godheten till andra :)

Tänk vilken resa man har gjort på 3 år, Wow, så tiden går och hur saker och ting förändras och för mig så har saker förändrats på ett positivt sätt och jag är evigt Tacksam för allt och njuter av varje sekund som livet ger mig <3


Tack mina trogna läsare och för mina bloggvänner
så som jag mötte för 3 år sedan då det var Mickis, Monachos och Paula
det var så det började <3 <3 <3




Glitter Graphics

1 kommentar:

  1. Ja tänk vad tiden går! :-)
    Jag vet var jag var i livet för tre år sedan.......
    Mycket har hänt sedan dess och händer fortfarande. Känns som om det aldrig tar slut ibland ;)
    Kramar till dig <3
    Ser fram emot imorgon <3

    SvaraRadera