torsdag 4 oktober 2012

Så magisk.....

Helgen som har varit........ Ja, den har varit magiskt, överraskande, glädje, skratt och kärlek.... allt sådant som får en att må bra <3

På fredagen kom jag upp till en suga jag skulle hyra tillsammans med min nyfunne vän samt hennes kompis.
Jag kom först på plats till stugan, efter har kört fel lite först, men hittade till slut.
Möter en kvinna ute på gårdsplanen och när jag stiger ut ur bilen, så hör jag en hund, strax därpå så tar kvinnan ut hunden som visar sig att vara en Engelska Springer Spaniel, en tik på 11år, så otroligt fräsch för sin ålder, så rörlig och jag blir rörd till tårar och mitt hjärta svämmar över, av kärlek för denna ras och för just denna hund som kallas för Mimmi <3

Så här ser hon ut :)

Ja, Ni förstår nu vad jag menar....
Man skulle kunna tro att det var Vi, vår familj som hade fött upp denna hund, men så var inte fallet.
Så när jag kom hem så kontakta jag uppfödaren och delade med mig av bilderna för att berätta hur fantastisk hund denna Mimmi är :)

Så nedan är bilder från helgen som skall återspegla lite om själva känslan av det jag upplevde i helgen

Ljuset, stillheten och lugnet
Kärlekens ljus
Livets sköta tråd
Ta en titt, lite närmare, så finner du allt det vackra
Allt omkring dig är vackert
Kärlekens återspegling
Ljuset från himlen som bländar Jorden
Himmel, Hav och Jord
Alla behöver vatten, för att inte dö
Stillheten, kärleken, det vackra!

Jag är fortfarande fängslad av och med helgen som har varit!
Så tagen, så mäktigt och så fantastiskt vackert!!!

Alltså en underbar helg att minnas och hit kommer jag fler gånger :) <3

Glitter Graphics

2 kommentarer:

  1. Som alltid så tar du så fina kort Tina och va härligt med att få en sån härlig upplevelse som du tycks ha - att du hittat något som passar dig och gör dig glad. Må gott

    SvaraRadera
    Svar
    1. Monachos:) Tusen Tack för dina fina ord! Ja, detta var något utöver det vanliga, men trots detta så fanns ju kameran med hela tiden och mina ögonblick när jag fångar stunden med kameran <3

      Radera