måndag 10 september 2012

Trots ont så är jag Tacksam:)

Min smärta i kroppen håller i sig och jag kan trots detta försöka njuta av mina dagar genom att förgylla dom med goda ting som gör allt så mkt trevligare för mig själv!

i fredags så hade jag så ont i huvudet, inte som vanlig huvudvärk utan mer som det rister till likt en blixt i huvudet, snabbt, hårt och kraftfullt och så var det lugnt mellan varven....

När natten kom och det var dags att lägga sig, så tog jag tabletter för att kunna få bort smärtan så jag kunde sova, för sova har jag aldrig problem med, men problem med att jag vaknar ofta av smärtan och det stör ju sömnen.
Där jag låg i min säng och tabletterna började göra verkan så kände jag hur det blev bortdomnat i höger ansiktshalva från halsen, käken och upp mot  kinden och jag vred på huvudet för att det kändes som.... likt en tandläkarbedövning och sedan somnade jag som en klubbad oxe!
Sov så länge som till 8.30 tiden vilket är väldigt ovanligt för att vara mig :)

Sedan så läste jag i en bok vid lunch tid, men hann med bara några rader och så märkte jag hur trött jag blev och somnade sittandes i soffan, medan killarna här hemma tittade på film med hög volym, men det bekom mig inte alls, för jag sov tills dom väckte mig.
Sedan hade vi det underbart på lördagen med otroligt trevlig samvaro, god mat och trevligt umgänge samt underbart härliga promenadstråk att gå på :)

För drygt en vecka sedan så fick jag blåsor under fötterna, stora blåsor under fötterna, som nu har lossnat och jag ömsar nu skinn under fötterna. Jag som sa tidigare att jag hade så ont i fötterna och nu kom svaret, blåsorna efteråt.

Trots detta så har jag modet uppe och jag njuter av stunden med min närvaro, njuter det som faller för mina ögon och det jag fångar för stunden.

Idag är en sådan dag, där jag kommer sova, njuta och bara ta det lugnt <3

Önskar Er alla en skön vecka och härlig måndag!






Glitter Graphics

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar