måndag 11 april 2011

Denna vecka som varit

Så denna vecka som har varit från måndagen till igår söndagen.

Jag har fått lärt mig Qi-Anding, Zenmeditation-sakta gångmeditation, Mindfulness på ett djupare plan än tidigare, Inre Resan- emotionell och fysisk, samt Bli din egen Coach.

Utöver detta har vi fått massor av papper, CD-skivor och lärt oss annat också för att prova på som Lotusblomman- en lättare Yoga och även testat olika meditationer.

Tyvärr så höll inte min kropp hela vägen så jag fick missa en del saker som jag hade gärnat varit med på men så är det, man måste lyssna på sin kropp.

Bilder på området där Vi var kommer senare. Hinner inte just nu:)
Chakrabalansering fick vi också med Shanti Wind Chimes otroligt givande och även med Klangskålarna <3<3<3

1 kommentar:

  1. Vad härligt och mysigt du verkar ha haft! Men intensivt anaar jag.
    Önskar dig lycka till med allt
    Kram

    SvaraRadera